2 czerwca 2010

Czyżby włamanie na moje konto?!

Dziś weszłam do starbazaru, bo zobaczyłam, że coś zostało sprzedane. Okazało się, że to torba DKNY została sprzedana za 1 sd ;// Przecież ja jej nie wystawiałam na sprzedaż! Zobaczcie sami:



Jeśli mi nie wierzycie, wejdźcie do jej apartamentu i zobaczcie w szafie na drugiej stronie! To musi być włamanie! Proszę, pomóżcie mi odzyskać tą torbę! Wiem, że nie jest cenna, ale proszę was... I nie mam pojęcia, jak to się stało. Hasło podałam raz mojej kuzynce i jednej osobie ze stardoll, ale to było dawno, a ja co jakiś czas zmieniam hasło... Co najdziwniejsze, nie straciłam żadnych stardollarów, które miałam na koncie!

7 komentarzy:

  1. Ja posiadam taką torebkę . i nie jest mi potrzebna . ;))
    Lecz poszukuję sukienki pink for october dress chyba ja posiadasz . ?

    OdpowiedzUsuń
  2. moze wystawilas przez przypadek ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak się stało... A może to błąd? Albo ktoś po prostu odgadł hasło? Zawsze się mogło tak stać. Lepiej zmień hasło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przez przypadek nie wystawiłam, popatrz na godzinę, kiedy ona kupiła tą torbę. A ja siedziałam ostatnio na stardoll wczoraj, więc jakbym wystawiła przez przypadek, już wcześniej zostałaby sprzedana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej zmień hasło { no i masz racje dkny w atrakcyjnej cenie szybko się sprzedają)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo szkoda, zmień lepiej hasło!!!!
    SlodkaVanila

    OdpowiedzUsuń
  7. mi tez czesto sie tak dzieje a nikt nie zna mojego hasla takze moze to stardoll sie wlamuje i sprzedaje

    w kazdym razie jak zobacze tania w bazzarze to kupie a ty ja odemnie odkupisz oki

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu