15 czerwca 2010

Założyć hasło na bloga?

Zastanawiam się, czy nie założyć hasła na bloga. Z jednej strony to dobre rozwiązanie, ponieważ na blogu luluss4don-stardoll.blog.onet.pl cały czas pojawiają się moje posty!!! Z drugiej strony to głupie, ponieważ jak tylko obserwatorzy będą znać hasło, to nikt inny nie wejdzie na bloga. Nie wiem co robić. Ludzie, ja się męczę nad robieniem obrazków i pisaniem postów, a wy sobie bezczelnie wszystko co do słowa kopiujecie? Nie mam oczywiście wszystkich na myśli, ale pojedyncze osoby! Czasami po prostu nie mam już czasu, żeby zamieścić coś na bloga, bo mam wiele ciekawszych rzeczy do roboty, ale jakoś daję radę. Czasami siadam na kompa po 23 i piszę po 10 notek, żeby nie mieć zaległości. Zajmuje mi to przynajmniej godzinę, a później wchodzę na innego bloga i o proszę! Moje notki!!! ;// Jestem strasznie wściekła i zastanawiam się także nad zawieszeniem bloga na jakiś czas...

PS. Hasło da się jakoś założyć, ale na razie nie umiem do tego dojść...

9 komentarzy:

  1. Wkurza mnie ta luluss. Moim zdaniem Twój blog jest najlepszy. Ja bym na Twoim miejscu podpisywała obrazki i cały czas pod jej postami skopiowanymi od Ciebie pisała o tym, że ona kopiuje. Bardzo to widać ponieważ każdy post jest słowo, w słowa jak na Twoim blogu i jeszcze jest dodawany po Tobie. Pozdrawiam i mam nadzieję, że znajdziesz jakiś sposób by ona przestała kopiować ;*
    ToJaKarola

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ...

    Ja też zaczełam prowadzić bloga o stardoll , ale nie kopiuje od ciebie notek . Bo wiem ile to roboty ...
    Hasło to nawet przemyślane rozwiązanie ...

    A jak chcesz to zajrzyj na mojego bloga ...

    Wpisz w google blogusik-alussska kliknij powtórz szukanie we wszystkich stronach i 3 od góry ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem to dobry pomysł z tym hasłem . !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju,naprawdę nie wiem jak Ci pomóc...
    Z jednej strony nikt nie wejdzie na bloga,a to nie będzie miało sensu,a z drugiej ktoś wciąż kopiuje twoje notki... Przykro mi,może porozmawiaj z właścicielką bloga który od Ciebie kopiuje?

    wiesz,już nie raz widziałam na blogu,że ktoś ustawił sobie opcję nie kopiowania,a bez problemu inne osoby mogą wchodzić na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż załoz haslo ale nie zamykaj bloga ja go kocham

    OdpowiedzUsuń
  6. Hasło może i jest dobre ale wteduy mało osób bd ty wchodzić, bo tylko obserwatorzy. A co do kopiowania to ściągnij sobie jakiś program do robienia znaków wodnych, bo jak je bd miała na zdjęciach to napewno nikt ci ich bez twojego pozwolenia nie skopiuje.

    http://forum.clubpenguin.pl/showthread.php?t=74818 - Na tej stronie pisze więcej o jednym z takich programów. Wejdź a dowiesz się więcej (W kroku 2 najlepiej wybierz trzecią opcje, czyli TILED WATERMARK)

    PS więcej proramów Ci doradzić nie moge bo tylko tyle znam, a jak chcesz coś innego to poszukaj w google [:

    OdpowiedzUsuń
  7. to żałosne kopiowacc czyjes posty
    ja tez zalozylam bloga o stardoll ale skasowalam bo wiekszosc osob wchodzila po to aby skopiowac osta

    OdpowiedzUsuń
  8. Hasło to zły pomysł. Lepsze będzie podpisywanie fot, chodź będzie to Cię kosztować trochę więcej pracy opłaci się ;>

    A co do tego, że nie masz czasu. To pomyśl nad redaktorką 2.To Ci zaoszczędzi czas ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Hasło to zły pomysł ,bo mało ludzi będą wchodzić na tego bloga . Lepiej nie załóż hasła i nie zawiesz bloga proszę . Bo ten blog jest dla mnie bardzo bardzo fajnyy .
    Nie wiem jak poradzić ,żeby ta luluss przestała od ciebie kopiować posty .
    PS. MAm nadzieję ,że już przestanie kopiować od ciebie posty .

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu