13 czerwca 2010

Kolejna kopiara

Dziś natknęłam się na kolejnego bloga, który kopiuje ode mnie posty! Jest to blog luluss4don-stardoll.blog.onet.pl Ludzie, po co wy zakładacie blogi, w których nic nie piszecie, tylko kopiujecie?! Nawet obrazki są z mojego bloga! Skąd to wiem? Mają taką samą nazwę i dokładnie taką samą wielkość! Mam nadzieję, że ten blog więcej nie skopiuje ani jednego posta ode mnie... Jeśli tak, zacznę podpisywać obrazki, a właścicielka bloga będzie musiała się trochę wysilić...

6 komentarzy:

  1. ja nie zavieram twoich postow moja kolezanka mi je przsyla i nie moja wina ze mi to sama przysyla moze ty kopiujesz wiec masz problem

    OdpowiedzUsuń
  2. No masz rację ! Widziałaś te jej rysunki na bloogerze ! Takie same są na googlach ; / Żal ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak tak, Twoja koleżanka... ;// To podaj mi jej nick ze stardoll, skoro to ona.
    Ja mam problem?! Wczoraj pierwszy raz widziałam Twojego bloga, a posty są dokładnie takie same jak na moim blogu od 11 czerwca!
    A poza tym wszystkie Twoje notki pojawiają się po moich! I do tego na jednym obrazku jest adres z mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi ,że ci kopiuje ,ja od ciebie nie kopiuję ,sama piszę posty .
    Mam nadzieję ,że już przestanie kopiować .

    OdpowiedzUsuń
  5. ej justine jaki nasz nick na stardoll???
    chciałam ci powiedzieć że można na stardoll kupić sobie kumpla!!!Klikamy--start--na końcu linijki pisze kumple--klikamy w kumple i tak sie wybiera nie są dla ss!!! niektóre są dla ss ale nie wszystkie ale nie jest to za darmo...kosztuje to aż 70 STARDOLARÓW BARDZO DROGO!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona nie kopiuje(justnie) Tylko ty!!!!!(luluss4don)
    Bo jest na fotce dokładny napis jak powiększy się:
    nowosci-ze-stardoll.blogspot.com !!!!
    SlodkaVanila

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu