21 czerwca 2010

Giftometer- czwarty tydzień

W tym tygodniu za wydanie 200 $ są takie prezenty:



Pierwsze dwa bardzo mi się podobają! Muszę je mieć ;]
Już wiadomo, co jest tym SUPER TAJEMNICZYM PREZENTEM. Według mnie nie jest to warte swojej ceny, ponieważ jest to zwykłe... wnętrze... ;/ No to się admini postarali! 800 $ za wnętrze... Chyba ich pogięło! Normalnie za takie wnętrze zapłaciłabym 15 $, a nie... 800 $ ;/ Dobrze, że nie kupowałam co tydzień rzeczy za 200 $, żeby mieć ten 'super' prezent!



[Obrazek pochodzi z bloga stardoll-od-kuchni.blogspot.com]

2 komentarze:

  1. zal mi cb kopiaro .
    Kopiujesz od innych obrazki . Bo na tej obrazce jest podpis .
    Teraz wszystko wiem . !

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jest tam mój podpis... ;//
    Przecież na stardoll mam nick justnie.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu