31 lipca 2010

Wróciłam z wakacji

Już wczoraj o 18:30 byłam w domu, ale miałam tyle zaległości na stardoll i innych stronach, że musiałam to nadrobić i nie zdążyłam napisać posta ;D Przed wyjazdem pisałam, że będę gdzieś w okolicach Łeby, ale jak dojechałam w jej pobliże, nigdzie nie było miejsc i moi rodzice zdecydowali, że pojedziemy do Darłówka. Było naprawdę fajnie! Pogoda nie dopisała, ponieważ przez 5 dni pobytu nad morzem padał deszcz, 3 razy była pogoda na opalanie, a 2 razy wiał mocny wiatr, ale i tak bardzo mi się podobało ^^ Nad morze wzięłam ze sobą książkę 'Charlie Bone i tajemnicze zdjęcia' Jenny Nimmo. Strasznie mi się spodobała, dlatego chciałabym ją wam polecić! Kupiłam sobie kolejne 3 części tej książki podczas mojego pobytu nad morzem w takich namiotach z 'Tanią książką' ;D Naprawdę zachęcam was do przeczytania, ponieważ ja jeszcze nigdy nie czytałam ciekawszej książki!


Bardzo dziękuję Elcia_777 za pisanie notek na blogu ;** Widzę, że sobie nieźle radziłaś ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szukaj na tym blogu