9 lipca 2010

Informacja i mini konkurs nr 20

Chciałam was poinformować, że wyjeżdżam na parę dni do babci i wracam dopiero w poniedziałek. Mam nadzieję, że Elcia_777 będzie pisać posty na bloga. Moim kontem na stardoll nikt nie będzie się zajmować. Dostępu do internetu raczej nie będę miała, a jak wejdę, to tylko na chwilkę. Chciałam teraz zorganizować mini konkurs nr 20, ale wyniki będą dopiero, jak wrócę ;p


Należy odgadnąć, kto znajduje się na obrazku. Nagroda to prezent dla nie SS za 5 $ ;) Podawajcie swoje nicki ze stardoll, inaczej nagroda przepadnie i dostanie ją osoba, która podała nick!

PS. Konkurs tylko dla obserwatorów!



Wygrała agentura! Gratulacje! ;*

26 komentarzy:

  1. Mitchel Musso

    na sd agentura :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Michel Musso-MissJula106 miałam blooga ale ktoś mi zmienił hasło!!!;/

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest Michael Musso ...

    Na stardoll jestem jako Bruncio

    OdpowiedzUsuń
  4. michel musso


    nick:odlotx

    OdpowiedzUsuń
  5. patusia16
    to jest michel musso

    OdpowiedzUsuń
  6. to jest Oliwer Oken z serialu Hannah Montana prawdziwe jego imię to Mitchel Mutsso nick na stardoll to myszka1556

    OdpowiedzUsuń
  7. patusia16
    to michel musso

    OdpowiedzUsuń
  8. To Mitchel Musso ;**
    MissAleksa1999

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest Muso z np . Hannah Montana SillyDafne20

    OdpowiedzUsuń
  10. Mitchel Musso Znaczy ... ** Przepraszaam . SillyDafne20 Pozdrawiam . :))

    OdpowiedzUsuń
  11. alice31star
    to michel musso

    OdpowiedzUsuń
  12. Mitchel Musso, czy jak to się tam pisze..
    Missipysi2

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest Mitchel Musso :D

    madziara009

    OdpowiedzUsuń
  14. Odp.:Mitchel Musso
    Nick na stardoll: missola828
    Nick obserwatora: irma.1

    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest musso mitchel. O mój nick na stardoll to TrendyGirl008

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest Mitchel Musso!

    Mój nick : MySsiaxDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Mitchel Musso
    Mój nick AmeliaAlexa

    OdpowiedzUsuń
  18. Mitchel Musso

    Na stardoll Sabrina1178

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu