2 lipca 2010

Casting na redaktorkę bloga

Poszukuję redaktora/redaktorki bloga, ponieważ samej trudno pisać mi o wszystkich nowościach na stardoll. Redaktor/Redaktorka powinien/powinna:
- mieć przynajmniej 3000 starpunktów (chodzi o to, żeby osoba była już rozeznana ze stardoll),
- często być SS i mieć stardollary na konkursy (chciałabym, żeby ta osoba robiła co jakiś czas konkursy),
- nie robić błędów ortograficznych,
- pisać ciekawie i na temat,
- umieć robić zrzut ekranu,
- wiedzieć, skąd się biorą spoilery ubrań i sklepów,

Jeśli chcesz zostać redaktorem/redaktorką tego bloga, a masz inny blog, wyślij mi do niego linka. Będę mogła zobaczyć, jak radzisz sobie z pisaniem postów. Chciałabym także, aby osoby, które chcą zostać redaktorkami zaprosiły na bloga przynajmniej 5 obserwujących ;) Osoby zaproszone niech piszą pod postem ;D Te, które zaproszą obserwujących będą miały większe szanse! ^^

PS. Jeśli redaktor/redaktorka nie będzie wywiązywał/wywiązywała się ze swojego zadania, mogę go/ją w każdej chwili zwolnić!

17 komentarzy:

  1. To ja sie zgłaszam :*
    -mam aż 3893 sp
    -superstar będe w tym tygodniu, jak również jestem na dwóch kontach innych kontach superstar ...
    - błędów nie robie :)
    - oczywiście
    - umiem
    - to jest bardzo łatwe i każdy powinnien to wiedzieć :)

    Pisze również blog z adą i magdą ...
    http://thematicfashionofstardoll.blogspot.com/

    I już postaram się zaprosić pare osób

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Ja bym chętnie chciała pisać z Tobą bloga.
    Mój blog to stardollkowy-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja niestety mam tylko 1750 starpunktów,ale doskonale znam się na wszystkich spoilerach,nie robię błędów ort. itp.

    Prowadzę blog jako redaktorka już na pewnym blogu.
    To link: http://i-lovee-stardoll.blogspot.com/


    Każdy mój post podpisany jest moim nickiem ze stardoll (nuttellka) więc łatwo Ci będzie rozpoznać mój post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chciałabym zostac redaktorką ,ale nie moge . BO nie mam zbyt 3000 starpunktow , tylko 1527 .
    A redaktorka ktora ma 1527 starpunktow moze byc redaktorką . ? Odpisz .


    Nick na stardoll : Sabrina1178

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym, ale niestety mam tylko 1568 sp ; (

    OdpowiedzUsuń
  6. W dodatku mam 3971 Starpunktów
    W tym tygodniu SS.
    Błędów nie robię.
    Mam b.dużo Stardolarów, więc mogłabym organizować większe konkursy z dużą ilością Stardolarów do wygrania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech.. A ja mam tylko 844 sp... Może kiedy indziej spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm...sama nie wiem ale okej ;p
    nie mam tyle sp ile mowisz, ale jestem b.rozeznana...
    prowadze bloga www.stardoll-in-my.life.bogspot.com chyba go czytasz ;p
    ss jestem 27/7 jakis rok do przodu. ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest obserwatorką bloga ! I bardzo chciałabym z tobą pisać ,ale pewnie jestem za mała :( Mam 10 lat. Moja lalka na stardoll to gordell :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zgłaszam:)
    Jestem obserwatorką tego bloga.
    Mam prawie 4000 starpunktów i dośc sporo stardolarów.
    Jestem ss.
    Mam bloga:
    stadoll-hooop.blogspot.com
    i radzę sobie całkiem niźle...
    Mam nadzieję że się nadaję,
    ty będziesz miała ,,drugą parę rąk'' do pracy a ja się nie będę nudziła:-)
    mój nick na stadoll to kemi14

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałam obserwatorem ponieważ zaprosiła mnie kemi14
    adminpl.stardoll

    OdpowiedzUsuń
  12. do obserwatorów zaprosiła mnie kemi14
    caro345

    OdpowiedzUsuń
  13. do obserwatorów zaprosiła mnie kemi14
    franio

    OdpowiedzUsuń
  14. do obserwowania bloga zaprosiła mnie kemi14:)
    betka.lit

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam ale odwołuje uczestnictwo :(
    z powodu śmierci bliskiej osoby
    Pozdrawiam i życze szczęści innym

    OdpowiedzUsuń
  16. zaprosiła mnie kemi14 :)
    Poza tym uważam że jeśli spełnia te wszystkie wymagania to powinna zostać redaktorką tego bloga.
    A ja bardzo chciałabym zostac redaktorką ale mam tylko ok. 500 starpunktów. Szkoda. Bo prowadze bloga http://stardoll-kara2521-kody.bloog.pl/kat,0,page,4,index.html?_ticrsn=5&ticaid=6a8fb

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu