11 lipca 2009

Udało mi się zapisać do klubu Hannah Montana

Hej! Dzisiaj, dzięki kaga030597 ze stardoll udało mi się zapisać do tego klubu. Podała mi ona adres bloga, czyli stardoll-for-poland.blogspot.com i na blogu pisało, jak to zrobić. Oto sposób:
Dla użytkowników Mozilla Firefox:
1. Wejdź w: Narzędzia -> Opcje -> Zaawansowane -> Sieć -> Ustawienia
2. Zaznacz opcję "Ręczna konfiguracja serwerów proxy"
3. W pierwsze pole wpisz 81.19.212.64, a w drugie 80
4. Zatwierdź klikając OK.
5. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1350765
i zapisz się do klubu.
6. Po zakończeniu zapisywania wejdź w: Narzędzia > Opcje > Zaawansowane > Sieć > Ustawienia
i zaznacz opcję "Bez serwera proxy"

5 komentarzy:

  1. Nie moge sie zapisać cały czas pisze że klub jest niedostępny ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo to działało wczoraj, a chyba już nie działa, bo jak próbowałam zapisać się z innego konta dzisiaj, to mi nie wchodziło ;( Przykro mi...

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak ja sobie to ustawiam to wtedy mi przerywa połączenie ze stardoll!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo to już nie działa, mi teraz tez przerywa na innym koncie!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi w ogóle nie chce sie zapisać:(

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu