7 lipca 2009

Klub Ashley Tisdale

Klub jest dedykowany nowej produkcji filmowej "Aliens in the Attic" z Ashley Tisdale w roli głównej. Biorąc udział w ankiecie po zapisaniu się do klubu można wygrać jakieś ciuszki. Ankiety jak na razie jeszcze nie ma. A oto sposób jak "włamać" się do klubu:
1. Wchodzisz na myproxy.ca
2. W białe pole wpisujesz http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1341390
3. Logujesz się na tym stardollu (najpierw wyloguj się z normalnego)
4. Zapisujesz się do klubu (jeśli masz z tym problem odśwież stronę)

11 komentarzy:

  1. jest już ankieta co wybrac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zapisałam,a nie dostałam ubrań :(

    OdpowiedzUsuń
  3. co z tą ankietą???? nie wiem jak zdobyć te ciuszki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak się dostaje ubrania???

    OdpowiedzUsuń
  5. ja podobnie jak koleżanka zapisałam się a ubrań nie dostałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzeba w ankiecie uczestniczyć i po pewnym czasie jeśli się okaże że zagłosowałeś poprawnie po jakimś czasie dostaniesz ciuchy :)) Ja zagłosowałam dzisiaj ale jeeszcz nic nie dostalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie działa !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge znaleśc klubu!!!

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu