24 lipca 2009

Poprawka projektów i wyjazd

Dużo się nie zmieniło, ale zawsze coś ;P Chciałabym się też od was dowiedzieć, czego brakuje w tym projekcie. Napiszcie co mogę zmienić, a ja postaram się to ulepszyć :) Jeśli chcesz kupić tą wersję, napisz liczbę w komentarzach. Chciałam was wszystkich powiadomić, że jutro wyjeżdżam w Bieszczady i jak ktoś byłby chętny kupić jeden z projektów, będzie mógł to dopiero zrobić 9 sierpnia. Moim kontem na stardoll będzie się opiekowała k.m.a.d. A oto ulepszona wersja:

4 komentarze:

  1. te projekty są śliczne za ile sd bo z doładowania zostało mi tylko 7 sd ;P
    jak coś to numer 4
    mogła byś zajżeć na mojego bloga bo też zaczełam projektować tylko moje projekty są marne mogła byś je ocenić a jak ci się spodobają to kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. One są za 7 $, ale jak na razie nie mam kasy, aby kupić je ze stardesign, a jutro mnie nie będzie i ci nie sprzedam tej bluzki, ale jak wrócę z wakacji, czyli 9 sierpnia, znowu doładuję konto to ci sprzedam :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu