22 marca 2011

Niepisanie na blogu

Jedna czytelniczka bloga ostatnio napisała w komentarzu, czemu nie dodaję żadnych notek, tylko Elcia_777. Niestety nie mam już tyle czasu, ile miałam go w tamtym roku szkolnym. Ciągle tylko nauka i nauka. A poza tym stardoll mi się znudził i wchodzę tam tylko na 5 minut, żeby zarobić 5 $. Gdyby się ktoś pytał, to nie mam zamiaru sprzedać konta! Przynajmniej na razie... Co prawda zastanawiałam się nad tym, ale jestem za bardzo do niego przywiązana i poświęciłam na nie dużo czasu i pięniędzy... Co do niepisania na blogu to nie idzie mi to od września tamtego roku. Nawet już nie umiem się za to zabrać, chociaż zawsze sobie mówię 'wezmę się jutro za napisanie postów na bloga'. I tak już od 3 miesięcy. Strasznie mi głupio, że tylko Elcia_777 jeszcze coś tu pisze, ale ja naprawdę nie mam na to czasu ;(

3 komentarze:

  1. No szkoda. Ale mam nadzieje, że blog bedzie nadal prowadzony??
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też mam nadzieję ,że blog nadal będzie prowadzony .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda.. :( pamietam jeszcze jak wchodziłam tu co 10-15 minut i zawsze jakies nowe posty były


    vaneska1113

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu