30 marca 2011

Oferty- 100 milionów

A już myślałam, że jedynymi prezentami na 100 milionów będą ubrania ze Starplaza, za które trzeba płacić ;p  Obok miniaturki naszej MeDoll, ilości StarPunktów i Stardolarów na górze, znajduje się taki znaczek. Po kliknięciu na niego pokazują nam się 4 różne oferty ;)

1. Według mnie bardzo kusząca oferta, choć wiąże się z wydatkami- gdy kupimy 12 miesięcy SS, w prezencie otrzymamy 100 dodatkowych dni, czyli nieco ponad 3 miesiące ;) Oferta ważna do 5 kwietnia 2011r.


2. Tym razem jeśli nasze konto doładujemy co najmniej 200 Stardolarami, w prezencie dostaniemy 100 Stardolarów. Oferta ważna do 31 marca 2011r.


3. Każda osoba mająca powyżej 50 Starpunktów otrzyma 100 Stardolarów, które musi wydać w ciągu 48 godzin. Aby je dostać trzeba zalogować się na Stardoll w dniu, gdy będzie 100 milionów. Według mnie ta oferta jest najlepsza ;D Admin się postarał!


4. Jeśli doładujemy sobie Stardolary bądź zostaniemy SS, będziemy brać udział w loterii. 100 wybrańców otrzyma po jednym prezencie, którymi będą rzeczy ze sklepów Tribute. Kampania ważna do 5 kwietnia.


A Wam która oferta się najbardziej podoba? ;)

1 komentarz:

  1. ja kuoiłam sobie stardollary i mam teraz 461 bo dostało sie 100 jak sie zalogowało no i teraz może wygram prezent

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu