26 czerwca 2009

Klub Princess

I znowu sponsorowany klub, a dla kogo? Oczywiście dla amerykanów!!! Czy inni są gorsi, bo ciągle tylko oni coś dostają? To już zaczyna być wkurzające. Niedługo cały stardoll będzie dla amerykanów, a my będziemy musieli się tam logować przez myproxy.ca Oczywiście w klubie są nowe darmówki, oto sposób, aby je zdobyć:
1. Wchodzisz na myproxy.ca
2. W białe pole wpisujesz http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1322490
3. Logujesz się na tym stardollu (najpierw wylogujesz się z normalnego)
4. Zapisujesz się do klubu (jeśli masz z tym problem odśwież stronę)
Stardollary i prezenty dostaniecie dopiero, kiedy klub przekroczy pewną liczbę uczestników.
Jeśli chcesz dodatkowo koszulkę z filmu, musisz rozwiązać quiz (niekoniecznie poprawnie).

6 komentarzy:

  1. Hej!.
    Mam prośbę.
    MOgłabym Ci podać hasło a Ty byś mnie zapisała do tego klubu?
    Moje konto na Stardoll
    to Gabryska_96

    OdpowiedzUsuń
  2. kasiakasia gabrielka199724 stycznia 2010 14:21

    no wiesz mi to nie działa

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!.
    Mam prośbę.
    MOgłabym Ci podać hasło a Ty byś mnie zapisała do tego klubu?
    Moje konto na Stardoll to emili_697

    OdpowiedzUsuń
  4. MI TEZ NIE DZIALA
    MOJE KONTO TO LoovePatiLoove

    OdpowiedzUsuń
  5. MI TEŻ MOJE KONTO TO Sania68

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też nie działa moje konto to strawberry252

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu