28 czerwca 2009

Darmowe SS (no prawie)

Hej. Wejdźcie na stronę otineo.com/pl/app/home i załóżcie tam sobie konto. Gdy będziecie się rejestrować w okienku kto was zaprosił wpiszcie w pierwsze 48 a w drugie 692022692 (ja za to dostanę punkty). Musicie po zarejestrowaniu zadzwonić pod pewnie numer (nie pamiętam jaki). Za połączenie bierze 7 groszy. Na tej stronie możecie zbierać punkty (otinki) i wymieniać je później na kasę na komórkę. Aby mieć 10 zł musicie uzbierać 200 otinków. Możecie później wykupić za to SS.

4 komentarze:

  1. Hej ;*
    Świetny blog,a z tym doładowanie to próbowałaś już? :D bo ja się narazie trochę boje ^^

    MagazynYourStyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na początku też się bałam. Z tym doładowaniem to jest tak, że oni dają Tobie kod i musisz go wpisać i dostajesz kasę. Ja już dostałam 5 zł, ale czekam, aż nazbieram jeszcze 5 zł, wtedy doładuje sobie konto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a trzeba podawac prawdziwy numer telefonu ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy a chcesz zeby ktoś inny dostał kasę? Taki głupi jestes czy co?

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu