6 lutego 2011

Konkurs- ponowne wyjaśnienie i zgłoszenia

Jak widzę są jeszcze osoby, które potrzebują wyjaśnienia, jaki konkurs jest organizowany. Otóż konkurs ten jest kilko-etapowy. W każdym etapie trzeba będzie wykonać pracę na podany temat. Tym razem tematem przewodnim jest Zimowa Wiedźma. Trzeba wykonać stylizację = ubiór + makijaż! Nie scenerię, tak jak wiele osób myślało. Najprawdopodobniej zawsze będzie to stylizacja, ale nie jestem pewna. Nagroda to 50-80 stardolarów, choć może być więcej!

Lista osób, które się zgłosiły:
Nateksana
alice-8899
MissWeronisia_
pumcia13
MileyEmi1992
dancelolo0
bellafavola
mallancia26
BlackGirlOne
britney214

Zgłoszenia przyjmuję w komentarzach. Pamiętajcie, że są moderowane- tzn. wymagają akceptacji administratora, by się ukazały na blogu. Na tym blogu administratorką jest justnie.

Dalej można się zgłaszać- chcę by było jak najwięcej zgłoszeń.

8 komentarzy:

  1. ja też się zgłaszam ;))

    kari...kari

    OdpowiedzUsuń
  2. zg się.elizabetpaula.
    oto moja praca:
    http://img708.imageshack.us/i/czarownica2.png/

    OdpowiedzUsuń
  3. przzepraszam, ale jednak nie mogę ;(( to przez to, że nie mam czsu ;((

    OdpowiedzUsuń
  4. Mallancia26 : u mnie w albumie jest stylizacja i makijaż do konkursu ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. JEDANK NIE MOGE NIE MAM NA TO CZASU DANCELOLO0

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chce się zgłosić kaka33kaka

    OdpowiedzUsuń
  7. moja stylizacja jest w albumie a moja dolka nazywa się kaka33kaka

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chce sie zglosic do tego konkursu moja medoll nazywa sie kaka33kaka stylizacje do wiedzma ziomowa znajdziecie w moim albumie :)

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu