23 stycznia 2011

Konkurs kilkuetapowy

W porozumieniu z justnie zdecydowałam się na organizację większego konkursu! :] Będzie on składać się z kilku etapów, we wszystkich waszym zadaniem będzie stworzenie stylizacji na podany temat (makijaż + strój).
Zawsze będzie określony termin do którego będziecie musieli wyrobić się z pracami. Jeśli okaże się, że ktoś jest nieuczciwy i kopiuje czyjeś prace, zostanie nieodwołalnie zdyskwalifikowany.

Pierwszy etap: Zainspirował mnie powrót zimy (przynajmniej w moich stronach), wiec taki będzie temat' Śnieżna wiedźma'. Nie jest on trudny, dlatego chcę, byście wykazali się kreatywnością i pomysłowością. Proszę, by prace były staranne i oryginalne! Zaskoczcie mnie!

Gdy wykonacie stylizację zapiszcie ją, a następnie zalinkujcie na stronie typu tinypic.com lub imageshack.us Następnie w komentarzach lub mojej księdze gości podajcie mi adres do pracy.

Prace będą oceniane w skali 1-10, będzie można dostać też punkty dodatkowe za ponadprogramowe zadania. Możliwe będą też oceny z liczbami dziesiętnymi (np. 7,8 lub 8,5). To od Was zależy, na ile zasłużycie. Zawsze na blogu będę publikować punktacje z poszczególnych etapów, więc nie powinno być pytań 'ile punktów dostałam?'.

Nagroda: 50-80 Stardolarów, możliwe że będą też wyróżnienia!

Termin oddawania prac - nieokreślony (zakończy się, gdy zgłosi się określona liczba osób)

Aby konkurs się odbył musi się zgłosić minimum ok. 10 osób! To konkurs kilku-etapowy i w poszczególnych etapach będą odpadać kolejne osoby, więc ktoś musi zostać.

Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. ja sie zglaszam chetnie zrobie ta prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zg się
    Teraz mam to zrobić??

    Nateksana

    OdpowiedzUsuń
  3. zg się :)

    alice-8899
    Ps. Myślę że oddam pracę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się . !!! ; )

    Czyli w 1 etapie będzie trzeba zrobić tylko scenerię na temat, który podałaś tak . ??
    Odp. na profilu proszę . ; )

    MissWeronisia_

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zgłaszam ^^
    pumcia13

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey. Robię tanie nagłówki na bloga napisz na gg
    24520320. Strona z przykładowymi nagłówkami http://nagluwki-na-bloga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie scenerię! :d Musicie tak wystylizować Waszą MeDoll! To ma być ubiór + makijaż, linkujecie i podajecie adres! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=16559717&pid=6853106

    taka sceneria może być

    prezentacja moja mallancia26 na stardoll

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu