6 grudnia 2010

300 obserwatorów!

Dobiliśmy do 300 obserwatorów! Dziękuję Wam za to, że tu jesteście ;** Bez Was ten blog by nie istniał, ponieważ nie miałabym dla kogo pisać. Dlatego chcę nagrodzić 300 obserwatora- samozlo reklamą w poście ;) Oprócz niej nagradzam także karotka1998, Alussska i Myszaaa- 3 najczęściej wchodzące na ten blog osoby. Dziewczyny, dla Was jest reklama w pasku bocznym bloga ;) Samozlo, napisz mi tekst reklamy pod tym postem, a Wy napiszcie mi, co mam zareklamować, podając linka do np. bloga, medoll itp. ;p

5 komentarzy:

  1. Gratuluję!!!
    Pozdrawiam.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie byłam 300 !
    ja byłam 299, bo kiedy się dodawałam to patrzyłam, że było 298 obserwatorów.
    Na innych blogach też tak jest, że się 2 ost. miejsca zmieniają.

    lunia6200 jest 300 obserwatorem.
    To ona powinna dostać nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym zaprosić wszystkich użytkowników stardoll.com na bloga, którego prowadzi moja koleżanka - Lady_Lunia. Niestety przerzywa mały kryzys, bo nikt niekomentuje. Aktualnie trwa konkurs na komentatora graudnia. Blog nazytwa się

    www.stardoll-change-the-look.blogspot.com

    i proszę dodawajcie komentarze :)
    a zwłaszcza dodawajcie się do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie nie wiem, ale w obserwatorach jesteś 300. Nie będę teraz dochodzić, czy miejsca się zmieniają czy nie. A poza tym już napisałaś treść reklamy ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. nie byłoby obserwatorów gdyby nie taki świetny blog! ;D
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu