4 sierpnia 2010

Moje projekty

Już ponad rok temu zaprojektowała niektóre z tych ubrań, sprzedawałam je parę razy, ale gdyby ktoś chciał coś kupić, to niech napisze w komentarzu ;) Za każdy projekt mam 1 stardollar zysku, czyli jak coś kupię ze Star Design za 6 $, dla mnie jest 7 $, a do tego dochodzi prowizja od stardoll, czyli projekt kosztuje łącznie 8 $ ;p


Wszystkie projekty to mój pomysł, a ten z trampkiem stworzyłam rok temu. Kiedyś zauważyłam, że jedna z Polskich projektantek, która była na liście najlepszych projektantów, ma identyczny, tylko gorszy graficznie. Byłam wściekła, ale nic nie mówiłam, bo byłoby, że ja skopiowałam! A wzorowałam się robiąc ten projekt na tym obrazku:



Niestety nigdy projektu nie reklamowałam na blogu, ale sprzedawałam go. Na początku wyglądał on trochę inaczej, miał niebieski kolor, bo czerwony mi się nie podobał ;p Po zaprojektowaniu przeleżał on w Star Design pół roku, bo zaprojektowałam go na wakacje rok temu. Pierwszy raz sprzedałam projekt w grudniu.





Edit: Udało mi się znaleźć skopiowany ode mnie projekt! Był on kiedyś na liście najlepszych projektów. Projekt skopiowała ode mnie Be_beauty! Zobaczcie:



Ale najbardziej wkurza mnie to, że ona skopiowała sobie ode mnie mój projekt i od razu jej znalazł się w 'najlepszych' ;// A ja nic z tego nie miałam ;// I co z tego, że mój lepiej wygląda?! Ona była popularna, to jej projekt od razu był 'lepszy' ;//

4 komentarze:

  1. Nie masz sie czego smucic :) I tak jestes popularna i masz najlepszego blooga o stardoll

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja be_beauty i nie kopiowałam od ciebie trampka zresztą twoj jest brzydki -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skopiowałaś?! to chociaż napisz, skąd wzięłaś pomysł na swój projekt -.-

    OdpowiedzUsuń
  4. a odwalcie się od bjuiti !

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu