6 maja 2010

Konkurs!

Jeszcze dzisiaj na koncie justnie mam wystawione rzeczy na sprzedaż, chociaż już nie jestem SS. Więc ogłaszam konkurs! Do wygrania prezenty dla SS za 30 $! Wystarczy, że kupicie u mnie jakąś rzecz w starbazarze i weźmiecie udział w losowaniu prezentów ;D Prezenty będą wysłane z innego konta.

Uwaga: W konkursie musi wziąć udział przynajmniej pięć osób, inaczej losowanie się nie odbędzie! Piszcie w komentarzu, jeśli coś kupiliście i bierzecie udział w losowaniu! KONKURS TRWA TYLKO JEDEN DZIEŃ!

10 komentarzy:

  1. ha ha ha żałosne!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Justnie jestem ZoeSamozwaniec i kupiłam tą bluzkę z trampkiem co teraz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Losowanie się odbędzie, jak przynajmniej pięć osób coś kupi... Ale wątpię...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ile już kupiło?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko ty ;( Ale jakby co wyślę Ci jakiś prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie.Bo ja kupiłam reklamę u cb i kupiłam tą bluzkę z trampkiem.I to się nie liczy do konkursu?

    dziunia567

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobra, kupiły 3 osoby... Odbędzie się losowanie, ale o prezenty za 15 stardollarów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Poczekajmy do jutra ^^ Jak jeszcze dwie osoby kupią, to losowanie o 30 sd, a jak jedna, to o 20 sd.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu