22 kwietnia 2010

Znowu skrócili nam SS!

Nie no! To już jest szczyt chamstwa! Jeszcze do niedawna były 3 tygodnie SS, a co teraz!? 2 tygodnie! Gdy skrócili nam SS z miesiąca do 3 tygodni byłam wkurzona! Teraz jestem wściekła na maksa! Jeśli ktoś chciałby mieć miesiąc SS to co? Teraz za miesiąc SS przez komórkę trzeba zapłacić około 21 zł, a kiedyś tyle, co teraz za 2 tygodnie! To nie wszystko! Kiedyś był miesiąc SS i 115 stardollarów za tą cenę, co teraz 2 tygodnie SS i 100 stardollarów!!! Admini (nie wiem ilu ich tam jest, czy jeden czy więcej) naprawdę przesadzają! Ja mam zamiar doładować jeszcze raz SS i to koniec! Oni patrzą tylko, żeby jak najwięcej wepchać sobie w kieszeń, a nas mają w dupie!



I jeszcze wysyłają nam na pocztę wiadomość, jakie to zdobycie stardollarów i członkostwa SS jest teraz proste! Jedno wielkie kłamstwo ;/

4 komentarze:

  1. Oni są walnieci to niech zrobia na miesiac 10 98 a tyg to nie wiem za 5 68 czy cos zal mi ich palanciiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  2. ja pier**** teraz to wgl już się nie opłaca doładowywac SS x // to bardziej się opłaca to za 30,5 zł ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  3. ej jak ktoś wie jak do nich napisać o tych formach płatności to niech napisze moja kol. kiedyś napisała do admina bo tez się wkurzyła że likwidują sklep barbie a oni jej odpisali coś tam że tak trzeba że będą inne sklepy tylko że mi nie mówiła jak to zrobić żeby do nich napisac a ja niewiem to może niech któraś z was napisze i powie że większość uczestników z polski na stardoll nie jest zadowolona z tego

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu