23 stycznia 2010

Wrócił 1 stardollar na dzień!...

...a ja właśnie wróciłam z obozu :D Dobra, przejdźmy do rzeczy :) 1 stardollar na dzień powrócił, tylko teraz, aby go zdobyć trzeba grać w gry z "Graj & Zarabiaj". Grając w nie 1 stardollar zostaje na waszym koncie a resztę, czyli 4 stardollary trzeba wydać. Chociaż bardziej mi się podobało, kiedy dostawało się 1 stardollar i można było zarobić dodatkowo 5, ale teraz też jest OK ;D

PS. Nie będę już pisać o darmówkach, które się pojawiły jak mnie nie było, przynajmniej o tych niedziałających, bo nie wiem, kiedy na to wszystko znajdę czas. Na stardoll w skrzynce mam około 100 wiadomości i muszę na nie odpisać...

2 komentarze:

  1. żaden 1 sd nie wrocil... odjeli nam tylko 1sd z Graj&Zarabiaj. mamy taką samą sumę do wykorzystania więc nic nie wrocilo.

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu