1 listopada 2009

Darmowa sukienka, buty i kapelusz

W Austrii odbywa się właśnie konkurs na scenerię. Osoba, która wygra konkurs dostanie stardollary. Oprócz tego każdy kto zrobi scenerię dostanie darmową sukienkę, buty i kapelusz. Sukienka jest cenna, więc żeby ją zdobyć warto się trochę pomęczyć ;P Oto sposób, aby zdobyć te rzeczy:
1. Otwórz na nowo przeglądarkę internetową nie logując się na stardoll
2. Zmień proxy na 193.171.32.6 port 80
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=155
4. Zaloguj się
5. Zmień proxy z powrotem na 'Bez serwera proxy'
6. Zrób scenerię i zapisz ją
Darmówki czekają w trzech prezentach od admina obok szafy ;)
PS. Jeśli będziesz miała kłopoty ze zrobieniem scenerii (nie będzie chciała się załadować) usuń wszystkie adresy stron w historii (Zakładki -> Zarządzaj zakładkami... -> Historia)

8 komentarzy:

  1. cześć!
    mam problem....
    ta sukienka jest super i w ogóle ale ja nie wiem jak się zmienia te cały proxy... co to w ogóle jest? proszę napisz mi prywatnie na stsrdoll, jeżeli nie robi ci to problemu :)
    ja na stardoll: kwiatulka7

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam proble co kwiatulka7...Mam 2 internetu: Internet Explorer i Mozille, lecz nie mam pojęcia jak sie zmienia te całe proxy;(

    OdpowiedzUsuń
  3. oszukajcie sobie posta na moim blogu "Darmowy fotel i stolik". Tam pisze jak się zmienia proxy i do Mozilli i do Explorera ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, miało być "Poszukajcie" zamiast "oszukajcie" xD

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja nie moge tego zrobić...... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jak to robie nie chce mi wejść napisz mi na stardoll jestem
    Black_Angel..12

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja sprzedałam ją ja 45 sd:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej zrobiłabyś mi tę darmówkę ?? Mój nick to MissAmanda0502 =]

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu