17 października 2009

Prawie jak Miss Sixty

Ostatnio przeglądając ubrania w starplazie uświadomiłam sobie, że niektóre ze zwykłych sklepów wyglądają jak ze sklepu Miss Sixty.



Na obrazku po lewej rzeczy z normalnych sklepów, a na obrazku po prawej rzeczy ze sklepu Miss Sixty. Szczerze mówiąc, to niektóre rzeczy z normalnych sklepów (pisząc normalnych mam na myśli normalne ceny :)) są ładniejsze niż z Miss Sixty. Np. ten kombinezon, czy jak to tam się zwie xD

Tutaj pokażę wam różnicę w cenie:
Rzeczy z normalnych sklepów:
Kombinezon- Fudge 9 $ (SS)
Legginsy- Folk 5 $
Buty- Fallen Angel 4 $
Razem: 18 $
Rzeczy ze sklepu Miss Sixty:
Kombinezon- 20 $ (SS)
Rajtuzy- 8 $ (SS)
Buty- 14 $ (SS)
Razem: 42 $
Biała bluzka, która jest na obu obrazkach jest dokończeniem strojów :)

Co o tym sądzicie i które ubrania podobają wam się bardziej?

2 komentarze:

  1. No tak, ja mam ten kombinezon i o wiele bardziej mi sie on podoba niz ten z miss sixty. W ogole sporo mozna na czyms takim oszczedzic :D

    OdpowiedzUsuń

Szukaj na tym blogu